شباهنگ

سودوکوی کودکان (کلاس اول و دوم)
25٬000 ‎تومان
ناموجود
فروش اینترنتی کتاب سودوکوی کودکان (کلاس اول و دوم) از کیانی از پارسانشر
 یادگیری حل جداول‌ بر تقویت حافظه و افزایش رشد ذهنی، مهارت‌های حرکتی کودک در کار با قیچی، مهارت در شمارش، رنگ‌‌آمیزی و کشیدن شکل‌های هندسی را افزایش داده و همچنین کودکان با مفاهیم پیش‌نیاز علوم و ریاضی آشنا می‌شوند.
انگليسی در 30 روز
150٬000 ‎تومان
200٬000 ‎تومان -25%
موجود
کتاب انگليسی در 30 روز
در آخر این دوره ی آموزشی می توانید درباره موضوعات عمومی و موقعیت های مختلف روزمره صحبت کنید و منظور خود را برسانید.
این سطح معادل سطح A2 در چارچوب استاندارد های آموزشی اروپا می باشد.
این خود آموز کاملا سریع و موثر مبانی زبان انگلیسی است.
دارای گفتگو های روزمره، سفر و شغل
داستانی ادامه دار و سرگرم کننده
خودآزمایی بعد از هر درس
تکرار درس ها، آزمون های میان دوره ای و آزمون نهایی
سوئدی در 30 روز
90٬000 ‎تومان
120٬000 ‎تومان -25%
موجود
سوئدی در 30 روز
کتاب زبان سوئدی کتاب بسیار کامل و جامعی است و به تازگی روانه ی بازار شده است. استفاده کردن از این کتاب آموزشی حتما به شما زبان آموز گرامی توصیه می شود. در آخر این دوره ی آموزشی زبان سوئدی، می‌توانید درباره موضوعات عمومی و موقعیت‌های روزمره صحبت کرده و منظور خود را به مخاطب خود بیان کنید. این سطح معادل سطح A2 در چارچوب های استانداردهای آموزشی اروپا می باشد.
آلمانی در 30 روز
135٬000 ‎تومان
180٬000 ‎تومان -25%
موجود
کتاب آلمانی در 30 روز
کتاب « آلمانی در ۳۰ روز » یک دوره ی درس زبان آلمانی خودآموز میباشد که شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی با زبان آلمانی روزانه آشنا می کند. این کتاب برای آشنایی بیشتر شما با ساختار گرامری زبان آلمانی طرح ریزی و برنامه ریزی گشته است تا راهنمای بسیار خوبی برای ورود با واژگان بنیادی زبان آلمانی باشد. شما در ۳۰ درس مفاهیم بنیادی و کاربردی زبان آلمانی را به دست می آورید و می توانید وظایف بسیار پر اهمیت روزانه در آلمان را بفهمید.
سودوکوی کودکان ( 4 تا 6 سال)
48٬000 ‎تومان
60٬000 ‎تومان -20%
موجود
خرید اینترنتی کتاب سودوکوی کودکان ( 4 تا 6 سال) نوشته رضا کیانی از پارسانشر
سودوکو چیست؟ سودوکو بازی جذاب و مهیج ژاپنی است و امروز یکی از سرگرمی های رایج در کشور های مختلف جهان به حساب می آید. این بازی در نمایشگاه بین المللی بازی و سرگرمی آلمان به عنوان محبوب ترین و پر طرفدار ترین بازی شناخته شده قانون بسیار ساده و واضحی دارد. اهمیت آموزش سودوکو برای کودکان در این است که آمادگی ذهنی و جسمی لازم را برای فراگیری درس ریاضی در دبستان برایشان فراهم میکند.