جنگل

انگليسی برای مسافری از ايران 2
135٬000 ‎تومان
180٬000 ‎تومان -25%
موجود
کتاب انگليسی برای مسافری از ايران 2
کتاب های انگلیسی برای مسافری از ایران ( English For A Passenger From IRAN) یک مجموعه ی دو جلدی برای آموزش مکالمات روزمره زبان انگلیسی می باشد که در این کتاب ها جملات، لغات و جملات مهم و دارای اهمیت در موضوعات مختلف و متنوع به صورت درس به درس به زبان آموز آموزش داده شده است؛ که به صورت انگلیسی به همراه ترجمه فارسی برای همگان ارائه شده است.
انگليسی برای مسافری از ايران 1
202٬500 ‎تومان
270٬000 ‎تومان -25%
موجود
انگليسی برای مسافری از ايران 1
کتاب انگلیسی برای مسافری از ایران ( English For A Passenger From IRAN) یک مجموعه ی دو جلدی برای آموزش مکالمه های روزمره زبان انگلیسی می باشد که در این کتاب جملات، لغات و عبارت های مهم در موضوعات مختلف و متنوع به صورت درس به درس به زبان آموز آموزش داده شده است که به صورت انگلیسی به همراه ترجمه فارسی به  شما ارائه گردیده است.
گرامر نوين
202٬500 ‎تومان
270٬000 ‎تومان -25%
موجود
مختصری درباره ی کتاب گرامر نوین
این مجموعه خودآموز گرامر انگليسی از پايه تا پيشرفته، قابلیت استفاده در زندگی روزمره را داشته و ويژه دانش آموزان راهنمايي، دبيرستان، پيش دانشگاهی دانشجويان دانشگاه ها و کليه کسانی می باشد که قصد دارند  گرامر زبان انگليسی را به صورت کاملا ريشه ای و با راه و روشی مدرن و بسيار ساده فرا بگيرند،مناسب است. اين کتاب برگرفته از مجموعه کتاب گرامر Graded Exercises اثر رابرت ديکسون می باشد.
STEP TO UNDERSTANDING (با ترجمه)
120٬000 ‎تومان
160٬000 ‎تومان -25%
موجود
خرید اینترنتی کتاب STEP TO UNDERSTANDING (با ترجمه) از پارسا نشر.
کتاب Step to Understanding مجموعه‌ای چهار سطحی از انتشارت آکسفورد می‌باشد که شامل داستان‌هایی با سطوح مختلف (Introductory , Elementary , Intermediate, Advanced) است و برای درک مهارت Reading و Listening مناسب می‌باشد. در هر درس ابتدا زبان آموزان داستانی را می‌خوانند که می‌توانند به فایل صوتی آن نیز گوش دهند. سپس در ادامه هر درس سوالاتی برای درک بهتر مطالب آن درس طراحی شده است. همچنین در انتهای هر سطح این کتاب لغات آن فصل همراه با معانی آن‌ها ذکر شده است.