خانه زیست شناسی

انتشارات خانه زیست شناسی

بيولوژی کمپبل 2020 جلد دوم
220٬000 ‎تومان
موجود
خرید اینترنتی کتاب بیولوژی کمپبل 2020 جلد دوم (سلول) از پارسا نشر.
کتاب بیولوژی کمپبل 2020 تالیف پروفسور نیل آ. کمپبل می‌باشد. دکتر کمپبل یقینا به خاطر نوشتن کتاب‌های معروف Biology در سطح بین المللی مشهور است. به گفته‌ی پیرسون و بنجامین کامینگز، ناشران کتاب‌های کمپبل، از زمان معرفی کتاب Biology در سال 1987، در حدود %70 زیست‌شناسان، پزشکان، بیوتکنولوژیست‌ها و در حدود %100 از معلمان زیست‌شناسی زیر 40 سال، کتاب Biology را به عنوان کتاب درسی خود انتخاب کرده‌اند. در بخش دانش‌آموزی نیز تخمین زده می‌شود که هر ساله بیش از نیم میلیون دانش‌آموز در سراسر جهان از کتاب Biology کمپبل استفاده کنند. کتاب حاضر از فصل ششم آغاز و تا فصل دوازدهم ادامه می‌یابد.
فهرست مطالب جلد دوم به صورت زیر می‌باشد:
فصل ششم: سفری به درون سلول
فصل هفتم: ساختار و عملکرد غشا
فصل هشتم: مقدمه‌ای بر متابولیسم
فصل نهم: تنفس سلولی و تخمیر
فصل دهم: فتوسنتز
فصل یازدهم: ارتباط سلولی
فصل دوازدهم: چرخه‌ی سلولی 
ميکروبيولوژی براک جلد سوم
400٬000 ‎تومان
موجود
ميکروبيولوژی براک جلد سوم
بخش زیادی از میکروارگانیسم ­های مورد بحث در این علم، پروکاریوت­ها می باشند که دو قلمرو از سه قلمرو حیات را به خود اختصاص داده اند و البته انواعی از موجودات یوکاریوتی در قلمرو سوم حیات نیز در این علم مورد مطالعه قرار می­گیرند. با پیشرفت و توسعه ی علم میکروبیولوژی و افزایش آگاهی ما از اهمیت میکروارگانیسم­ ها دیدگاه محدود افراد در نقش بیماریزایی میکروارگانیسم­ها، زمینه های جدیدی از این علم در نقش میکروارگانیسم­ها برای بهبود زندگی ما شکل گرفته است که شامل عناوینی مثل میکروبیولوژی محیطی، میکروبیولوژی صنعتی، میکروبیولوژی غذایی، میکروبیولوژی کشاورزی و ... است. 
خرید اینترنتی کتاب ميکروبيولوژی براک جلد سوم از پارسا نشر
ميکروبيولوژی براک جلد دوم
470٬000 ‎تومان
موجود
ميکروبيولوژی براک جلد دوم
کتاب ميکروبيولوژی براک جلد دوم نوشته مایکل مادیگان می باشد که توسط دکتر غلامرضا زرینی ترجمه شده است. علم میکروبیولوژی که در مقایسه با دیگر علوم زیستی، شاخه­ ای نسبتا نوپا محسوب می­شود و کمتر از 400 سال از اولین گزارشات مکتوب آنتونی وان لیون هوک در مورد میکروارگانیسم­ ها نمی­گذرد، ولی موجودات مورد بحث این علم از نظر تاریخچه­ ی حیات، بیشترین قدمت را دارند و بی ­شک حیات کنونی بدون وجود میکروارگانیسم ­ها امکان پذیر نبود.
کتاب ميکروبيولوژی براک جلد دوم
ميکروبيولوژی براک جلد اول
545٬000 ‎تومان
موجود
ميکروبيولوژی براک جلد اول
کتاب ميکروبيولوژی براک جلد اول نوشته مایکل مادیان می باشد که ترجمه ی آن را دکتر غلامرضا زرینی انجام داده است. پیشرفت و توسعه­ ی علم میکروبیولوژی و افزایش آگاهی ما از اهمیت میکروارگانیسم­ ها دیدگاه محدود افراد در نقش بیماریزایی میکروارگانیسم، زمینه­ های جدیدی از این علم در نقش میکروارگانیسم­ها برای بهبود زندگی ما شکل گرفته است که شامل عناوینی مثل میکروبیولوژی محیطی، میکروبیولوژی صنعتی، میکروبیولوژی غذایی، میکروبیولوژی کشاورزی و... است.
خرید کتاب ميکروبيولوژی براک جلد اول
جانورشناسی هيکمن (2 جلدی)
1٬140٬000 ‎تومان
موجود
جانورشناسی هيکمن (2 جلدی)
این مجموعه دو جلدی توسط انتشارات خانه زیست شناسی ترجمه شده است. جانور شناسی هیکمن (Hickman) یکی از رفرنس های معتبر جانور شناسی بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان است که به شناخت ویژگی های جانوران می‌پردازد. ویژگی های جانوران به لحاظ ساختاری، خصوصیات فیزیولوژیکی و عملکردی، قابلیت سازگاری با محیط و توانایی ترمیم و بسیاری از موارد دیگر از یکدیگر متمایز و گوناگون می باشند.
خرید اینترنتی کتاب جانورشناسی هيکمن از پارسا نشر
کتاب جامع المپیاد زیست شناسی
550٬000 ‎تومان
موجود
خرید اینترنتی کتاب جامع المپیاد زیست شناسی از پارسا نشر.
کتاب جامع المپیاد زیست شناسی به بررسی موضوعی دوره‌های اول تا بیست و ششم _ مرحله اول (1402-1376) آزمون المپیاد زیستی ایران می‌پردازد.
فهرست مطالب کتاب پیش رو عبارتند از:

بیوشیمی
سلولی و مولکولی
ژنتیک کلاسیک
تکامل و سیستماتیک
ساختار و عملکرد گیاهان
ساختار و عملکرد جانوران
اکولوژی و رفتارشناسی