نیره باغچقی

راهنمای جامع و کاربردی محاسبات دارویی
45٬000 ‎تومان
60٬000 ‎تومان -25%
موجود
راهنمای جامع و کاربردی محاسبات دارویی
کتاب راهنمای محاسبات دارویی نوشته حمیدرضا کوهستانی، نیره باغچقی و کورش رضایی می باشد. یکی از مشکلات پرستاران و دانشجویان پرستاری معمولا درهنگام تجویز دارو هنگام مراقبت‌های بالینی این است که ممکن است دچار ضعف محاسباتی می ‌باشند. اشتباه در انجام محاسبات دارویی می‌تواند موجب آسیب و صدمه جدی به  بیماران شود و حتی ممکن است بیمار دچار تشنج و مسمویت شده و فوت نماید. این موضوع به عنوان یک مشکل جدی و مهم در امر مراقبت از بیماران قلمداد می شود. درس اصول و مهارت‌های پرستاری دارای عناوین زیادی است که مهم می‌باشند و متاسفانه هم استادان و هم دانشجو ها توجه کمتری به قسمت محاسباتی آن می کنند. از این رو این کتاب برای حل مشکلات محاسباتی نوشته شده است.
خرید اینترنتی کتاب راهنمای جامع و کاربردی محاسبات دارویی 
نشانه شناسی و معاينات بدنی در اورژانسهای پيش بيمارستانی
74٬250 ‎تومان
99٬000 ‎تومان -25%
موجود
نشانه شناسی و معاينات بدنی در اورژانسهای پيش بيمارستانی
کتاب نشانه شناسی و معاینات بدنی در اورژانس های پیش بیمارستانی، رویکرد واضح و جامعی را از ارزیابی بیمار در اختیار قرار می‌دهد که در 6 بخش به آن اشاره شده است. 
ارزیابی بیمار
مراقبت های اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان یک نکته عملی، مجموعه ای از تصمیم ها درباره انتقال و درمان بیمار است. عامل راهنمای تکنسین فوریت های پزشکی در گرفتن تصمیمات لازم در صحنه اورژانس، اطلاعات حاصل از ارزیابی بیمار است. برای گرفتن درست ترین و مفید ترین تصمیم برای ارائه مراقبت های بهتر اورژانس برای بیمار، می‌بایست تکنسین فوریت های پزشکی با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، ارزیابی بیمار را شروع نماید. در اصل ارزیابی بیمار، اصلی ترین مسئله برای مراقبت پیش بیمارستانی محسوب می‌شود.