راهنمای کاربردی تزريق سم بوتولينوم
337٬500 ‎تومان
450٬000 ‎تومان -25%
موجود
راهنمای کاربردی تزريق سم بوتولينوم
کتاب راهنمای کاربردی تزريق سم بوتولينوم شامل اطلاعات مورد نیاز و دستورالعمل های گام به گام و مصور درمورد تزریق سم بوتولینوم است؛ همچنین لازم به ذکر است این اثر دارای اطلاعاتی درباره مدیریت مسائلی می‌باشد که در ادامه این فرآیند امکان دارد رخ بدهد. هر فصل این کتاب راجع به پروسه مخصوصی می‌باشد و همزمان آناتومی مربوطه را مورد بررسی قرار می‌دهد. مولفان در هر فصل این کتاب، ماهیچه هایی که می‌بایست مورد تزریق قرار بگیرند و ماهیچه هایی که می‌بایست از تزریق آن ها پرهیز بشود را معرفی نموده‌اند. همچنین در نگارش این اثر، به نقاط تزریق و مناطق امن تزریق تاکید ورزیده شده است تا به درمانگران کمک نماید تا تزریق را به صورت تاثیرگذار انجام دهند و ریسک بیماری ثانوی به حداقل برسد.
فصول راهنمای کاربردی تزريق سم بوتولينوم
فصل های ابتدایی کتاب در مورد درمان یک سوم بالای صورت که شامل نواحی خطوط اخم، خطوط پنجه کلاغی و خطوط افقی پیشانی می‌شود، می‌باشد. این تزریقات برای درمانگرانی که در حال شروع به کار زیبایی و درمانی با سم بوتولینوم می‌باشند، مناسب است. فصل های بعدی اکثرا شامل اطلاعات مورد نیاز برای عمل های پیشرفته تر و همچنین درمان هایپرهیدروزیس زیربغل صورت و گردن است.
راهنمای کاربردی تزريق فيلرهای پوستی
337٬500 ‎تومان
450٬000 ‎تومان -25%
موجود
راهنمای کاربردی تزريق فيلرهای پوستی
کتاب راهنمای کاربردی تزريق فيلرهای پوستی تالیف Rebeca Small و Dalano Hoang که توسط دکتر پروین منصوری، دکتر سید مهدی طبایی، دکتر معصومه روحانی نسب، دکتر زهرا عزیزیان و دکتر هدی برنجی اردستانی ترجمه شده است. این اثر راهنمای کاربردی تزریق فیلرها برای دانشجویان و متخصصان علاقمند به این حوزه می‌باشد. کتاب دارای CD بوده که فیلم های هر شیوه فیلر پوستی را نمایش داده است .
خرید اینترنتی کتاب راهنمای کاربردی تزریق فیلرهای پوستی از پارسا نشر
راهنمای عملی کاربردهای لیزر
412٬500 ‎تومان
550٬000 ‎تومان -25%
موجود
راهنمای عملی کاربردهای لیزر
کتاب راهنمای عملی کاربرد های لیزر به نویسندگی ربکا اسمال را می‌توان به عنوان یکی از دقیق ترین، بهترین و حتی کاربردی ترین کتاب ها به شمار آورد که در حیطه کاربرد های لیزر نگارش شده است. مطالب این کتاب دارای موارد زیر می‌باشد:

آناتومی مربوطه
اندیکاسیون و کنتراندیکاسیون ها
طبقه بندی و توضیح درباره‌ی شیوه‌ انجام کار
عوارض و شیوه برخورد با آن
جدول های مقایسه ای و جدول های مواد مورد نیاز
دستورالعمل اقدامات قبل و بعد انجام لیزر و همچنین فرم رضایت نامه
شیوه انجام لیزر به صورت نمونه و لیست منابع

لازم به ذکر است در این کتاب عکس های بسیار و گوناگونی جهت نشان دادن نتایج قبل و بعد از لیزر موجود می‌باشد.