نشر علوم ورزشی

فارماکولوژی دوپینگ
194٬650 ‎تومان
229٬000 ‎تومان -15%
موجود
فارماکولوژی دوپینگ
کتاب فارماکولوژی دوپینگ  نوشته محسن دهباشی می باشد .
کتاب فارماکولوژی دوپینگ دارای بخش های زیر است:

فارماکولوژی ورزشی
آشنایی با غدد درون ریز، نحوه عملکرد و نام گذاری استروئیدهای آنابولیک (کاربردی و ساده)
مبانی سلولی مولکولی استفاده از دارو (پیشرفته)
بررسی یپشرفته عوارض مصرف آندروژن (پیشرفته)
فارماکولوژی استروئیدهای آنابولیک (کاربردی)
فارماکولوژی سایر داروهای افزایش دهنده عملکرد و پپتیدی (کاربردی)
شیوه صحیح تزریق عضلانی دارو و توصیه های سلامت (کاربردی)
دوره بندی مصرف استروئیدهای آنابولیک (ساده و کاربردی)
تفسیر آزمایش خون (کاربردی و ساده)
تشخیص داروها و استروئیدهای آنابولیک اصلی از تقلبی (کاربردی و ساده)
داروهای کنترل کننده ی عوارض استروئیدهای آنابولیک، آندروژنیک و سایر داروهای دوپینگی (کاربردی)

خرید کتاب فارماکولوژی دوپینگ
استفاده و سوء استفاده از هورمون توسط ورزشکاران
101٬150 ‎تومان
119٬000 ‎تومان -15%
موجود
استفاده و سوء استفاده از هورمون توسط ورزشکاران
کتاب استفاده و سوء استفاده از هورمون توسط ورزشکاران نوشته ایزیو گیگو، فابیو لافرانکو و کریستین جی. استراسبورگر می باشد. کتاب حاضر مجموعه ای از مقالات معتبر و به روز در زمینه ی استفاده از هورمون در ورزش است. در این کتاب علاوه بر معرفی هورمون ها و پاسخ های آن ها نسبت به ورزش، جدیدترین و پر استفاده ترین مواد نیرو زا نیز معرفی شده است. نویسندگان این اثر علاوه بر این، جدیدترین روش های مستقیم و غیرمستقیم تشخیص سوء استفاده از این هورمون ها را نیز ارائه داده اند. 
آناتومی تمرينات قدرتی با وزن بدن
248٬200 ‎تومان
292٬000 ‎تومان -15%
موجود
آناتومی تمرينات قدرتی با وزن بدن
کتاب آناتومی تمرينات قدرتی با وزن بدن نوشته برت کانتراس می باشد. کتاب آناتومی تمرينات قدرتی با وزن بدن توسط حیدر صادقی، سید مسعود میرمعزی، ماندانا سنگاری ترجمه شده است. آناتومی تمرینات قدرتی با وزن بدن فراتر از بارفیکس، شنای سویدی و اسکوات است و با ارائه جزییات کامل برنامه تمرینی، بدنی قوی و مستحکم تر را بدون نیاز به وزنه های آزاد، دستگاه های بدن سازی و یا حتی عضویت در باشگاه های تناسب اندام ایجاد می کند.
خرید اینترنتی آناتومی تمرينات قدرتی با وزن بدن از پارسا نشر
معرفی و تمرینات ریپ تی آر ایکس
33٬150 ‎تومان
39٬000 ‎تومان -15%
موجود
معرفی و تمرینات ریپ تی آر ایکس
کتاب معرفی و تمرینات ریپ تی آر ایکس نوشته امین خسروی نصر و سارا پژمان آرین می باشد. به دوره آموزشی کار با دستگاه TRX RIP خوش آمدید. شما در پایان این دوره آموزشی از دانش، مهارت و توانایی مورد نیاز برای کار با دستگاه ریپ یکی از موثرترین و کارآمدترین دستگاه های بدنسازی موجود در بازار بهره مند خواهید شد. تمرکز شما چه بر جلوگیری از جراحت باشد، چه بدنسازی، و چه کارایی در ورزش، این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه به طرز ایمن و موثر از دستگاه ریپ برای تمرین کردن، برنامه ریزی و تعیین تمرینات برای شاگردانتان، و افزایش دانش در زمینه دستگاه ریپ استفاده کنید.
خرید کتاب معرفی و تمرینات ریپ تی آر ایکس
تمرینات معلق TRX
58٬650 ‎تومان
69٬000 ‎تومان -15%
موجود
خرید اینترنتی کتاب تمرینات معلق TRX از پارسا نشر.
تی آر ایکس و تمرینات تی آر ایکس جزء محبوبترین‌ و مطلوب‌ترین تجهیزات مربوطه به تناسب اندام و بدنسازی در چند سال گذشته بوده است. در این ورزش افراد با استفاده از بندهایی که به یک سقف یا دیوار بسته شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و گاهاً تعادل می‌باشد اجرا می‌کنند. این تمرینات باعث می‌شوند تا بدن در شرایط مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته‌های دیگر ورزشی گردد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این سیستم تمرینی می‌باشد.
کتاب پیش رو اطلاعات ضروری جهت استفاده ایمن از بندهای معلق TRX و استفاده بهینه از مزایای تمرینات معلق وابسته به وزن را ارائه می‌دهد. در کتاب حاضر خواننده درمی‌یابد که چرا تمرینات معلق وابسته به وزن TRX، یک شیوه بدن‌سازی ارزشمند و منحصر به فرد برای کارآیی ورزشی و تناسب اندام می‌باشد. 
آناتومی بدنسازی
211٬650 ‎تومان
249٬000 ‎تومان -15%
موجود
آناتومی بدنسازی
کتاب آناتومی بدنسازی نوشته نیک ایوانز می باشد که توسط هیمن محمدی، هیمن ابراهیمی و مهدی شاهرخی ترجمه شده است . راز موفقیت هر پرورش اندام کار در آگاهی از آناتومی نهفته است، زیرا تقارن و نسبت عضلانی مطلوب تنها با انتخاب هوشمندانه تمرین میسر می باشد. کتاب حاضر حاوی دستورالعمل شیوه انجام انواع مختلف تمرینات بدنسازی است و ورزشکار با مراجعه به آن می تواند نحوه انجام درست تمرین خود را بررسی نماید.
خرید کتاب آناتومی بدنسازی از پارسا نشر