شیرین محترم

اصول ژنتیک هاید جلد اول
240٬000 ‎تومان
موجود
اصول ژنتیک هاید جلد اول
کتاب اصول ژنتیک هاید جلد اول نوشته دیودار هاید است و ترجمه آن را حمید لطفی نوید، حامد معماریانی، لیلی رجالی، شیما سرداب، شیرین محترم ، صادر جامه در، نفیسه السادات سید حسینی، سمیرا فردوسی ، سمیه صرامی، سولماز سابقی انجام داده اند. کتاب ژنتیک هاید در بسیاری از دانشگاه های کشور آموزش داده می شود و مرجع بسیاری از آزمون ها و امتحانات می باشد.
در این کتاب اصول و مفاهیم پایه ای علم ژنتیک و پیشرفت های فناوری اخیر که بسیار پیچیده، متنوع و شگفت انگیز است با نظم وشیوایی خاص مورد بحث قرار گرفته است.
این کتاب 25 فصلی در شش بخش ارائه شده است :
این شش بخش شامل مباحث زیر می باشد : الگوها و مکانیسم های توارث کلاسیک، اساس مولکولی توارث و بیان ژن، تکنولوژی مبتنی بر DNA،  کنترل بیان ژن، ژنتیک و فرایند های زیستی، ژنتیک، جمعیت و تکامل.
این کتاب برای دانشجویان رشته های زیست شناسی، ژنتیک پزشکی، بیوتکنولوژی پزشکی و ویروس شناسی پزشکی مناسب است.
خرید اینترنتی کتاب ژنتیک هاید
اصول ژنتیک هاید جلد دوم
300٬000 ‎تومان
موجود
اصول ژنتیک هاید جلد دوم
جلد دوم کتاب اصول ژنتیک هاید ادامه جلد اول آن است که در آن مفاهیم به صورت پیشرفته مورد بررسی قرار گرفته اند تا شما بتوانید تمامی مطالب مورد نیاز ژنتیک را در آن آموزش ببینید. کتاب ژنتیک هاید در بسیاری از دانشگاه های کشور آموزش داده می شود و مرجع بسیاری از آزمون ها و امتحانات است. این کتاب نوشته دیودار هاید می باشد.
در کتاب حاضر اصول و مفاهیم پایه ای علم ژنتیک و پیشرفهای فناوری اخیر مورد بحث قرار گرفته است.
این کتاب با ۶ بخش که در ۲۵ فصل گرد آوری شده و در ۲ جلد ارائه شده است.
این ۶ بخش، مباحث زیر را در برگرفته است:
الگوها و مکانیسم های توارث و بیان ژن- اساس مولکولی و توارث بیان ژن- تکنولوژی های مبتنی بر DNA- کنترل بیان ژن- ژنتیک و فرآیندهای زیستی- ژنتیک جمعیت و تکامل.
این کتاب برای دانشجویان و داوطلبان آزمون ها در رشته های گرایش های مختلف زیست شناسی (ژنتیک، سلولی…)، بیوتکنولوژی و ویروس شناسی پزشکی مفید خواهد بود.
خرید کتاب ژنتیک هاید