مریم کریمی نقندر

فوريتهای داخلی 2
112٬500 ‎تومان
150٬000 ‎تومان -25%
موجود
فوريتهای داخلی 2
کتاب اورژانس های پیش بیمارستانی فوریت های داخلی 2 به نویسندگی طاهره توفیقیان، مصطفی راد و مریم کریمی نقندر می‌باشد که توسط انتشارات اندیشه رفیع در سال 1398 به نشر رسده است. هدف اسن کتاب آشنا نمودن دانشجویان با اصول و مفاهیم مراقبت‌های پیش بیمارستانی در اورژانس‌های سیستم‌های گوارشی، عصبی، غدد متابولیسم، ادراری-تناسلی، ایمنی و مسمومیت‌ها تدوین شده است. قطع این کتاب وزیری و نوع جلد آن نیز شومیز می‌باشد. صحافی آن توسط دیدآور و چاپ آن توسط نگرش به انجام رسیده است.
اورژانس های پيش بيمارستانی تروما 1
75٬000 ‎تومان
100٬000 ‎تومان -25%
موجود
اورژانس های پيش بيمارستانی تروما 1
یکی از رشته های نوپا، رشته فوریت های پزشکی می‌باشد که با هدف آموزش نیروی انسانی برای ارائه خدمات به مصدومان ناشی از حوادث و فوریتهای پزشکی به واسطه وزارت بهداشت به رشته های علوم پزشکی اضافه شده است. با توجه به گستردگی مباحث مربوط به اصول پرستاری، این کتاب بر حسب آخرین سرفصل های تدوین شده تحت عنوان کتاب اصول و فنون مراقبت ها به زبان صریح و روان و همچنین متناسب با نیاز دانشجویان منتشر شده است. این کتاب مورد استفاده برای رشته های مرتبط با مامایی، اتاق عمل، پرستاری و… است.
فصول و فهرست کتاب اورژانس های پيش بيمارستانی تروما 1 به عبارت زیر می‌باشد:

فصل اول: کلیات تروما
فصل دوم: ترومای مغز
فصل سوم: صدمات گردن و ستون فقرات
فصل چهارم: صدمات صورت، چشم ها و گردن
فصل پنجم: صدمات قفسه ی سینه
فصل ششم: ترومای اندام ها
اورژانس های پيش بيمارستانی تروما 2
75٬000 ‎تومان
100٬000 ‎تومان -25%
موجود
اورژانس های پيش بيمارستانی تروما 2
کتاب اورژانس های پیش بیمارستانی تروما 2 به نویسندگی مریم کریمی نقندر و حسن خلیلی توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شده است. مطالب این کتاب منطبق با به روز ترین سرفصل واحد درسی تروما 2 از سوی شورای عالی برنامه ریزی برای رشته فوریت‌های پزشکی است. این کتاب دارای 7 فصل می‌باشد و شامل مطالبی درمورد خونریزی، پوست، شوک، ترومای شکم و لگن، صدمات انفجاری، صدمات دستگاه ادراری تناسلی و تروما در بارداری را می‌باشد. از ویژگی‌های بسیار خوب این کتاب می‌توان به تصاویر فراوانی که در آن وجود دارد اشاره نمود که به واسطه آن ها درک بهتر مطالب کتاب برای دانشجویان میسر می‌شود.