لیلا ساداتی

مراقبت های پرستاری در مرحله قبل، حین و بعد از جراحی
74٬250 ‎تومان
99٬000 ‎تومان -25%
ناموجود
مراقبت های پرستاری در مرحله قبل، حین و بعد از جراحی
کتاب مراقبت های پرستاری در مرحله قبل، حین و بعد از جراحی نوشته لیلا ساداتی و دکتر احسان گلچینی می باشد.این کتاب مجموعه ی کاملی از مراقبتهای قبل، حین و پس از جراحی را شامل می شود که بر اساس آخرین منابع موجود در این زمینه ترجمه و تالیف شده است. کتاب مراقبت های پرستاری در مرحله قبل، حین و بعد از جراحی توسط انتشارات جامعه نگر منتشر شده است.
خرید مراقبت های پرستاری در مرحله قبل، حین و بعد از جراحی از پارسا نشر
اخلاق حرفه ای در اتاق عمل
63٬675 ‎تومان
84٬900 ‎تومان -25%
موجود
اخلاق حرفه ای در اتاق عمل
کتاب اخلاق حرفه ای در اتاق عمل نوشته لیلا ساداتی، احسان گلچینی ، زینب نخبه دهقان می باشد این کتاب جهت آشنایی دانشجویان اتاق عمل با مبانی و مفاهیم اخلاقی و حقوقی کار در اتاق عمل گردآوری شده است. کتاب اخلاق حرفه ای در اتاق عمل توسط انتشارات نشر جامعه نگر منتشر شده است. کتاب اخلاق حرفه ای در اتاق عمل دارای فصل های زیر می باشد:

فصل 1- تعریف اخلاق و تاثیر آن در زندگی
فصل 2- حقوق بیمار
فصل 3- استاندارد ها در ارائه خدمات اتاق عمل
فصل 4- مساعل اخلاقی در ارتباط با مرگ
فصل 5- مساعل اخلاقی در ارتباط تحقیق
فصل 6- قوانین پزشکی و قصور حرفه ای
فصل 7- آیین نامه های انتظامی و مجازات های اسلامی

کتاب اخلاق حرفه ای در اتاق عمل
مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی
29٬925 ‎تومان
39٬900 ‎تومان -25%
ناموجود
کتاب مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی
در جدیدترین ویرایش کتاب "مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی برطبق فصول درس های کارشناسی رشته اتاق عمل تالیف شده ی لیلا ساداتی و دکتر احسان گلچینی " مطلب های جدیدتر، تازه تر، کامل و جامع در خصوص تاریخچه ی جراحی، ویژگی های فیزیکی اتاق عمل و پوزیشن دهی بیمار و خطرهای احتمالی مرتبط با هر پوزیشنی و راه کارهای رویارویی با آن‌ها ارائه شده است. در گردآوری مطلب ها از کتب و منبع های به روز این علم کمک شایانی گرفته شده است. در این ویراست جدید به معرفی فضای اتاق عمل، اعضای شاغل در آن، شرایط کار در این محیط، وظیفه های پرسنل، خطرات تهدید کننده سلامتی در این محیط و روش های محافظت فردی و محیطی در آن پرداخته شده است.
تکنولوژی جراحی چشم
89٬250 ‎تومان
119٬000 ‎تومان -25%
موجود
تکنولوژی جراحی چشم
کتاب "تکنولوژی جراحی چشم ساداتی و گلچینی" از جمله کتاب های اتاق عمل می باشد که براساس سر فصل های درس های کارشناسی اتاق عمل و با بهره مندی از اصولی ترین مرجع های اتاق عمل و جراحی چشم تدوین و نوشته شده است. کتابی که در درست دارید مشتمل بر 15 فصل است که خواننده را با آناتومی، ترمینالوژی، اقدامات تشخیصی، آماده سازی بیمار برای جراحی چشم، ابزار و تجهیزات و داروهای قابل استفاده در جراحی چشم، بیماری ها و اعمال جراحی چشم آشنا می نماید.
تکنولوژی جراحی اطفال
86٬175 ‎تومان
114٬900 ‎تومان -25%
موجود
تکنولوژی جراحی اطفال
کتاب تکنولوژی جراحی اطفال بر طبق سر فصل های درس های کارشناسی اتاق عمل (ویراست دوم)، بر طبق سرفصل های معرفی گشته به واسطه ی وزارت بهداشت به تحریر در آمده است و مشتمل بر 12 فصل است که بخشی از آن به عنوان پیوست(راهنمای تصویری شایع ترین آنومالی های جنینی) می باشد که منبع مناسبی برای دانشجویان تکنولوژی جراحی در جهت آشنایی هر چه بیشتر با جراحی های رایج و متعدد اطفال می باشد.
تکنولوژی جراحی توراکس، قلب و عروق
186٬750 ‎تومان
249٬000 ‎تومان -25%
موجود
کتاب تکنولوژی جراحی توراکس، قلب و عروق
کتاب تکنولوژی جراحی توراکس، قلب و عروق بر طبق سر فصل های درس های کارشناسی اتاق عمل تالیف خانم لیلا ساداتی و آقای دکتر احسان گلچینی است و با بهره مندی از اصولی ترین رفرنس‌ و مرجع های اتاق عمل تدوین و جمع گشته است.

تکنولوژی جراحی زنان و مامايی
89٬250 ‎تومان
119٬000 ‎تومان -25%
موجود
تکنولوژی جراحی زنان و مامايی
ویرایش دوم کتاب تکنولوژی جراحی زنان و مامایی بر اساس سرفصل های درس های کارشناسی اتاق عمل نوشته شده است.  دکتر احسان گلچینی وخانوم لیلا ساداتی نویسندگان این کتاب می باشند.این کتال  یکی از جلد های سری کتاب‌های تکنولوژی جراحی می باشد که براساس فصول تصویب شده ی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با استفاده نمودن از ترجمه‌ی جدیدترین متن ها، مرجع های پزشکی و منبع های اتاق عمل جمع آوری و تألیف گشته است.
تکنولوژی جراحی اعصاب
82٬500 ‎تومان
110٬000 ‎تومان -25%
موجود
 کتاب تکنولوژی جراحی اعصاب
کتاب تکنولوژی جراحی اعصاب بر طبق فصول درس های کارشناسی اتاق عمل نوشته شده است. ویراست دوم این کتاب تالیف شده ی دکتر احسان گلچینی و لیلا ساداتی است. مطلب های پیچیده در حوزه ی جراحی مغز و اعصاب با گفتاری روان، شیوا و ساده شده در حد ممکن، تطبیق پیدا کرده و با تازه ترین یافته های علمی، با حفظ تسلسل ، پیوستگی و با استفاده کردن از جدول و تصاویر جهت انتقال هرچه بهتر مفاهیم و مطالب علمی به دانشجویان عزیز ارائه گردیده است.
تکنولوژی جراحی برای تکنولوژيست جراحی (جلد 4 جراحی اعصاب)
44٬250 ‎تومان
59٬000 ‎تومان -25%
موجود
تکنولوژی جراحی برای تکنولوژيست جراحی (جلد 4 جراحی اعصاب)
کتاب تکنولوژی جراحی برای تکنولوژيست جراحی (جلد 4 جراحی اعصاب) نوشته ی فرای کوین بی می باشد که توسط لیلا ساداتی، احسان گلچینی و علی فصیحی رادمندی ترجمه شده است. هر پروسیجر جراحی، علاوه بر توضیحات مراحل آن، نکاتی که یک تکنولوژیست جراحی باید درخصوص آن مرحله از جراحی بداند و همچنین تجهیزات و ملاحظات مورد نیاز جراحی و مراقبت‌های پس از جراحی نیز در این کتاب ارائه گردیده است.
خرید کتاب تکنولوژی جراحی برای تکنولوژيست جراحی 
تکنیک اتاق عمل بری و کهن 2021 جلد اول:اصول کار در اتاق عمل
486٬750 ‎تومان
649٬000 ‎تومان -25%
موجود
خرید اینترنتی کتاب تکنیک اتاق عمل بری و کهن جلد اول از پارسا نشر
کتاب تکنیک اتاق عمل بری و کهن یکی از رفرنس های معرفی شده از سوی وزارت بهداشت جهت رشته اتاق عمل (تکنولوژی جراحی) می باشد. این کتاب مشتمل بر 2 قسمت عمده : اصول کار در اتاق عمل و اعمال جراحی ، تقسیم بندی شده است. جلد اول کتاب تکنیک اتاق عمل بری و کهن تالیف نانسی ماری فیلیپس و آنیتا هورناکی به توضیح مفصل اصول کار در اتاق عمل می پردازد . دانش پژوهان با مطالعه این کتاب با مبانی اتاق عمل و روش های کار در اتاق عمل آشنا می شوند.
مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی
51٬750 ‎تومان
69٬000 ‎تومان -25%
موجود
کتاب حاضر که ویراست سوم از کتاب مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی است متناسب با تغییرات اعمال شده در بازنگری کوریکولوم رشته و با استفاده از متون به روز در حوزه های معرفی شده برای این درس در هفت فصل بازبینی و اصلاح گردیده است. امید است با مطالعه این کتاب و کسب دانش پایه در حوزه اتاق عمل، ضمن آشنایی با تاریخچه رشته خود، بتوانید با شناخت اعضای تیم جراحی، برقراری تعاملات سازنده با دیگران و مشارکت در کار تیمی، دانش خود را در جهت مراقبت از خود و حفظ ایمنی بیماران به کار گیرید.
خرید اینترنتی کتاب مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی از پارسا نشر
اصول استریلیزاسیون و ضد عفونی
89٬250 ‎تومان
119٬000 ‎تومان -25%
موجود
خوانندگان و دانشجویان گرانقدر، در ویراست کتاب اصول استریلیزاسیون و ضد عفونی، ضمن بازنگری در ارائه مباحث پیشین این کتاب و اضافه شدن مطالب به روز و تصاویر جدید، تلاش شده است با کلامی ساده مباحث مرتبط با روش ها و اصول پاکسازی، ضد عفونی و استریلیزاسیون بازگو گردد، ویژگی های ساختاری واحد استریلیزاسیون شرح داده شود و در بخش آخر کتاب با توجه به بحث روز دنیا، یعنی پاندمی کوید 19، بر اساس آخرین دستورالعمل های ارائه شده توسط انجمن پرستاری اتاق عمل امریکا، انجمن جراحان امریکا و انجمن بیهوشی امریکا، اصول استاندارد مرتبط به محافظت فردی، ضدعفونی وسایل و ایمنی پرسنل و بیماران در یک فصل آورده شده است.
خرید اینترنتی کتاب اصول استریلیزاسیون و ضد عفونی نوشته دکتر لیلا ساداتی از پارسا نشر.
ابزار جراحی (ویژه جراحان و تکنولوژیست های جراحی)
367٬500 ‎تومان
490٬000 ‎تومان -25%
موجود
خرید اینترنتی کتاب ابزار جراحی (ویژه جراحان و تکنولوژیست های جراحی) از پارسا نشر
درباره کتاب ...
● پرداختن به ابزارهای اختصاصی مربوط به هر شاخه جراحی
● توصیف ویژگی های مربوط به هر ابزار به همراه بیان کاربرد آن
● توصیف ابزار مربوط به جراحی های پیشرفته (اندوسکوپیک و روباتیک)
● بهره گیری از تصاویر بسیار با کیفیت و گویا برای هر ابزار
● توصیف اقلام مصرفی اتاق عمل و بیان ویژگی های هر یک از آنها
● نکات ویژه و اختصاصی در مورد نحوه استفاده و نگهداری از ابزارها
● آشنایی با روش های رایج استریلیزاسیون ابزار جراحی