فراروان

همه می تونن زرنگ باشن- تمرینات ویژه برای استعدادهای کودکان
140٬000 ‎تومان
175٬000 ‎تومان -20%
موجود
همه می تونن زرنگ باشن- تمرینات ویژه برای استعدادهای کودکان
کتاب همه می تونن زرنگ باشن- تمرینات ویژه برای استعدادهای کودکان، مناسب برای شما که فرزند دارید می باشد، این کتاب کمک میکند کودک خلاق و باهوشی داشته باشید و ذهن او را از بچگی ارتقاء بدهید تا بتواند جزو نخبه ها باشد. کتاب همه می تونن زرنگ باشن- تمرینات ویژه برای استعدادهای کودکان نرگس تبریزی می باشد که زیر نظر کارشناس متخصصی دکتر مصطفی تبریزی نوشته شده است. 
همه می تونن زرنگ باشن  - پیشرفت گام به گام ذهن
هاتايوگا
467٬500 ‎تومان
550٬000 ‎تومان -15%
موجود
هاتايوگا
کتاب هاتايوگا نوشته سوامی ساتیاناندا می باشد که توسط جلال موسوی نسب ترجمه شده است. اتا یوگا معروف به یوگای بدنی از دو واژه (ها)به معنا‌ی خورشید و (تا) به معنای ماه تشکیل شده است، که ماه وخورشید به ترتیب سنبل انرژی‌های منفی و مثبت هستند. هدف هاتا یوگا وحدت و هماهنگی بین این دو انرژی متضاد در بدن می‌باشد.هاتا یوگا نیز، مشابه بسیاری از مکاتب فلسفی معتقد است که جهات بر اساس اصل تضاد پایه گذاری شده و این عقیده به طور آشکار در تمرینات و فلسفه این مکتب نمود یافته است .
همه می تونن زرنگ باشن - تمرینات ویژه برای استعدادهای کودکان (جلد 2)
140٬000 ‎تومان
175٬000 ‎تومان -20%
موجود
خرید اینترنتی کتاب همه می تونن زرنگ باشن: تمرینات ویژه برای استعدادهای کودکان جلد دوم از پارسا نشر.
کتاب همه می‌تونن زرنگ باشن (جلد دوم)، ادامه‌ی تمرین‌های جلد اول، اما در سطحی دشوارتر می‌باشد. جلد حاضر در جهت ارتقای سطح یادگیری و توانمندسازی بیشتر کودکان و همچنین با اهداف هماهنگی حرکتی_دیداری، ارتباطات فضایی، تشخیص شکل از زمینه، پایداری یا ثبات شکل، طرز قرار گرفتن شکل در فضا، شباهت‌ها و تفاوت‌ها، دقت، توالی دیداری، تکمیل دیداری و تطبیق علائم طراحی شده است. در صورتی که کودک در اجرای هریک از تمرین‌ها دچار مشکل باشد، عواملی مانند محیط فیزیکی، ضعف انگشتان دست، غلبه‌ی طرفی و عدم هماهنگی مناسب در عملکرد کودک باید مورد بررسی قرار گیرد.